مصرف بهینه آب
راه های حفاظت و بهره برداری از منابع آب برای رسیدن به توسعه و ترقی کشور : چگونه می توانیم از آب های ایران،بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟ در این وبلاگ تلاش شده است تا شما عزیزان را با راهکارهای نگهداری و استفاده بهتر از آب آشنا سازد.

نتیجه گیری 46 راه برای صرفه جویی و مصرف بهینه آب چند راهکار برای هدر نرفتن آب دهه فجر مبارک راه های صرفه جویی آب در منازل راه های استفاده بهینه از آب در مصرف آب صرفه جویی کنیم هدر رفتن آب در ایران بحران آب در ایران چشم انداز منابع آب در ایران؛خطر نزدیک است بحران کم آبی و تأثیرآن در جهان مصرف بهینه آب


راه های صرفه جویی آب در منازل

 

 

 

 

جلوگیری از هدررفت آب از جمله مواردی است که به صورت یک احساس مشترک در همه انسان ها وجود دارد، اما اغلب خود را درگیر این مسئله نمی کنند و حاضر نیستند تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنند. خانه یکی از محل های صرفه جویی آب است.
صرفه جویی آب در منازل در وهله اول ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، ولی کسانی که با دشواری های کمبود آب آشنا هستند، می دانند که اگر هر مشترک بتواند نقشی هرچند اندک در صرفه جویی آب ایفا کند، با توجه به تعداد زیاد مشترکان، درنهایت مقدار زیادی آب صرفه جویی خواهد شد.


شرایط و فضای زندگی افراد متفاوت است. مسلما راهکار و صرفه جویی در آب را هر کس می داند و تلاش می کند روش صرفه جویی و استفاده درست را پیدا کند. راه های صرفه جویی بسیار متنوع است :

 



:: موضوعات مرتبط: راه های صرفه جویی آب در منازل، ،

ادامه مطلب...
نویسنده : مرضیه زارعی تاریخ : یک شنبه 22 آذر 1394

صفحه قبل 1 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مصرف بهینه آب مي باشد.